دوربین های مدار بسته ای که در زندگی ما نصب شده اند
دوربین های مدار بسته ای که در زندگی ما نصب شده اند

دوربین های مدار بسته ای که در زندگی ما نصب شده اند

السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقوم

 دوربین های مدار بسته ای که در زندگی ما نصب شده اند

دوربین اول خود خداست . آیه چهاردهم ازسوره ی علق: آیا نمیدانند که خدا آنها را نگاه میکند!

دوربین دوم پیامبر_اکرم صلی الله علیه و آله است . آیه ی۴۵ سوره احزاب: ای پیامبر ما تو را در امت گذاشته ایم ، هم شاهد هستی و آنها را میبینی .  هرکاری که بکنند آنها را میبینی .

دوربین سومامامان معصومین علیهم السلام هستند . آیه١٠۵ سوره توبه  که سه دوربین اول در این آیه جمع است: ای پیامبر به مردم بگو هر کاری میخواهید بکنید ، اما اعمال شما را خدا میبیند ، پیامبر میبیند و مؤمنان (امامان علیهم السلام)  نیز میبینند .

دوربین چهارمملائک مقرب خدا هستند . آیه ١٨سوره ق: ازشماحرکتی سرنمیزند مگر آنکه دو مأمور در حال نوشتن آن هستند. یکی مأمور نوشتن خوبی ها ویکی مأمور نوشتن بدی هاست. فقط این دوملک یک تفاوتی باهم دارند. این یکی اگرنیت خوبی هم کنیم یادداشت میکند. آن یکی نیت بدی کنیم یادداشت نمیکند.

دوربین پنجم زمین است. سوره زلزال روز قیامت همین زمینی که ماروی آن نشسته ایم می آید و خبرهای خود را میدهد.

دوربین ششمزمان است. آیات اول سوره بروج و روایات صریحی از امیرالؤمنین علیه السلام داریم که شب جمعه اعمال شما را ثبت میکنند. شب و روز عرفه اعمال شمارا میبینند. ایام هم موجود زنده هستند.

دوربین هفتمدوربینی که ازهمه تکان دهنده تراست، اعضاءوجوارح مامیباشند. آیه ٢١سوره فصلت :  و آنان به پوست خود مى گويند : چرا بر ضدّ ما گواهى داديد ؟ مى گويند : همان خدايى که همه چيز را ناطق ساخته ما را به سخن درآورده است . و خداوند به کارهاى شما داناست ، چرا که او نخستين بار شما را آفريد و سرانجام به سوى او بازگردانده مى شويد .



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت21:38---1 اسفند 1396
باریک....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 اسفند 1395 ] [ 11:58 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب